اشعار ناب پارسی

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

غمخوار من (فاضل نظری)

غمخوار من به خانه غم ها خوش آمدی             

با من به جمع مردم تنها خوش آمدی

بین جماعتی که مرا سنگ می زنند                 

می بینمت برای تماشا خوش آمدی

راه نجات از شب گیسوی دوست نیست           

ای من به آخرین شب دنیا خوش آمدی

پایان ماجرای دل و عشق روشن است             

ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی

ای عشق ای عزیزترین میهمان عمر                 

دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی



نوشته شده توسط یاسر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
اشعار ناب پارسی
بایگانی

غمخوار من (فاضل نظری)

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

غمخوار من به خانه غم ها خوش آمدی             

با من به جمع مردم تنها خوش آمدی

بین جماعتی که مرا سنگ می زنند                 

می بینمت برای تماشا خوش آمدی

راه نجات از شب گیسوی دوست نیست           

ای من به آخرین شب دنیا خوش آمدی

پایان ماجرای دل و عشق روشن است             

ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی

ای عشق ای عزیزترین میهمان عمر                 

دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی