اشعار ناب پارسی

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

ای یار ناسامان من (سعدی)

ای یار ناسامان من، از من چرا رنجیده ای
وی درد و ای درمان من، از من چرا رنجیده ای
ای سرو خوش بالای من، ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من، از من چرا رنجیده ای
بنگر ز هجرت چون شدم، سرگشته چون گردون شدم
وc ناوکت پرخون شدم، از من چرا رنجیده ای
گر من بمیرم در غمت، خونت بتا در گردنم
فردا بگیرم دامنت، از من چرا رنجیده ای
من سعدی درگاه تو، عاشق به روی ماه تو
هستیم نیکوخواه تو، از من چرا رنجیده ای



نوشته شده توسط یاسر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
اشعار ناب پارسی
بایگانی

ای یار ناسامان من (سعدی)

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ
ای یار ناسامان من، از من چرا رنجیده ای
وی درد و ای درمان من، از من چرا رنجیده ای
ای سرو خوش بالای من، ای دلبر رعنای من
لعل لبت حلوای من، از من چرا رنجیده ای
بنگر ز هجرت چون شدم، سرگشته چون گردون شدم
وc ناوکت پرخون شدم، از من چرا رنجیده ای
گر من بمیرم در غمت، خونت بتا در گردنم
فردا بگیرم دامنت، از من چرا رنجیده ای
من سعدی درگاه تو، عاشق به روی ماه تو
هستیم نیکوخواه تو، از من چرا رنجیده ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی