اشعار ناب پارسی

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

وفا (شهریار)

عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران

ساده دل من که قسم های تو باور کردم

جای می خون جگر ریخت به کامم ساقی

گر هوای طرب و ساقی و ساغر کردم



نوشته شده توسط یاسر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
اشعار ناب پارسی
بایگانی

وفا (شهریار)

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران

ساده دل من که قسم های تو باور کردم

جای می خون جگر ریخت به کامم ساقی

گر هوای طرب و ساقی و ساغر کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
یاسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی