اشعار ناب پارسی

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

مپرس حال مرا (فاضل نظری)

مپرس حال مرا، روزگار یارم نیست                     

جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست

نهال بودم و در حسرت بهار ولی

درخت می شوم و شوق برگ و بارم نیست

مرا ز عشق مگویید، گمشده ای است

که هر چه هست ندارم که هر چه دارم نیست

شبی به لطف بیا بر مزار من شاید

بروید آن گل سرخی که بر مزارم نیست



نوشته شده توسط یاسر
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
اشعار ناب پارسی
بایگانی

مپرس حال مرا (فاضل نظری)

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

مپرس حال مرا، روزگار یارم نیست                     

جهنمی شده ام هیچ کس کنارم نیست

نهال بودم و در حسرت بهار ولی

درخت می شوم و شوق برگ و بارم نیست

مرا ز عشق مگویید، گمشده ای است

که هر چه هست ندارم که هر چه دارم نیست

شبی به لطف بیا بر مزار من شاید

بروید آن گل سرخی که بر مزارم نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
یاسر

نظرات  (۱)

وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی